• ponad 60% mięsa
  • bez zbóż i glutenu
  • mała ilość węglowodanów
PoN - Active Natural Cat Cookies Choice - kurczak, brązowy ryż
od 70.00 zł

Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie Prowiant.pl ?

Zamówienia na nasze produkty można dokonać na następujące sposoby:

1. Bezpośrednie złożenie zamówienia na naszej stronie www.prowiant.pl. Aby móc tego dokonać konieczne jest założenie konta na naszej stronie. Po zalogowaniu się na swój profil należy wybrane produkty włożyć do koszyka. Po zakończeniu zakupów należy kliknać na Mój Koszyk oraz wybrać metodę dostarczenia zakupów. Po potwierdzeniu danych do wysyłki należy potwierdzić zamówienie klikając w przycisk "Informacje są poprawne. Złóż zamówienie".

2.  Towary dostępne w naszym sklepie można zamówić telefonicznie - dzwoniąc pod jeden z następujących numerów telefonu:

tel. komórkowy: 793 448 060

Pracownik naszej firmy poprosi Państwa o podanie listy zamawianych produktów oraz o dane niezbędne do wysyłki.

3. Zamówienie można składać za pomocą poczty e-mail - korzystając z adresu sklep@prowiant.pl. Pamiętaj aby w zamówieniu podać dokładny adres do wysyłki (wraz z kodem pocztowym oraz numerem telefonu) oraz dokładną listę zamawianych produktów. W przypadku zamawiania produktów dostępnych w różnych opakowaniach - prosimy o dokładne określenie wagi lub objętości. Do zamówienia musi zostać dołączona informacja o wybranej formie płatności oraz o preferowanej metodzie wysyłki towaru.
 

Zachęcamy Państwa do rejestracji na naszym sklepie - dzięki temu automatycznie naliczane będą rabaty wynikające z naszego programu lojalnościowego, a jeżeli będą Państwo mieli życzenie - będą Państwo automatycznie informowani o nowościach oraz promocjach.



Jak obliczany jest koszt wysyłki zamawianych produktów ?

Dokładamy wszelkich starać, aby koszt przesyłki był mało odczuwalny przez klienta. Dlatego pragniemy zaoferować Państwu darmową wysyłkę wszystkich zamówień o wartości powyżej 99 zł. Druga możliwość darmowej wysyłki to zamówienie produktu oznaczonego jako "Produkt zapewniający darmową wysyłkę". Niezależnie od reszty zamówienia - całe zamówienie zostanie wysłane do Państwa na nasz koszt.

Jeżeli zamówienie opiewa na mniejszą kwotę niż 99 zł - stosowany jest następujący cennik wysyłek:

1. Przesyłka kurierska FedEx - 16 zł
2. Przesyłka kurierska FedEx za pobraniem - 22 zł

W przypadku przesyłek pobraniowych należy doliczyć 6 zł.

Opłata za wysyłkę podana w zamówieniu jest opłatą finalną - nie są doliczane inne dopłaty - związane np. z koniecznością pakowania towaru w większą ilość paczek.


Jak działa program lojalnościowy ?

Wszystkim regularnym klientom sklepu Prowiant.pl proponujemy atrakcyjne warunki rabatowe. Po opłaceniu pierwszego zamówienia zostajecie Państo objęci naszym programem lojalnościowym - progi rabatowe są następujące:

Progi rabatowe kształtują się następująco:

Wartość zamówienia powyżej 300 zł - 1%
Wartość zamówienia powyżej 600 zł - 2%
Wartość zamówienia powyżej 1000 zł - 3%
Wartość zamówienia powyżej 1500 zł - 4%
Wartość zamówienia powyżej 3000 zł - 5%

Rabat zależny od zakupu obowiązuje już przy drugim zamówieniem - wraz ze zwiększaniem się wartości zamówień - Państwa rabat także rośnie.


Jak mogę opłacić zamówienie ?

Dla Państwa wygody zaproponowaliśmy następujące formy płatności.

1. Pobranie - w momencie odbierania towaru zapłacicie Państwo kurierowi lub listonoszowi.

2. Przelew - po każdym zamówieniu dostaniecie Państo nasze dane do przelewu bankowego - przy wybranej opcji Przelew towar wysłany zostaje po zaksięgowaniu przelewu na nasze konto.

3. Karta płatnicza - płatności kartą realizowane są przez naszego partnera - serwis przelewy24.

4. Płatność przy odbiorze osobistym - przy odbieraniu towaru w naszym sklepie w Łodzi.


Czy jest możliwość zamówienia produktu nie znajdującego się w ofercie sklepu ?

Oczywiście - współpracujemy z większością Polskich importerów oraz producentów - w większości przypadków jesteśmy więc w stanie zdobyć poszukiwany towar. Bardzo często dzięki uwagą i wskazówką od naszych klientów pewne produkty na stałe wchodzą do naszego asortymentu.


Czy mam pewność, że zamawiane przeze mnie produkty dojdą nieuszkodzone ?

Oczywiście - wszystkie wysyłane przez nas przesyłki są ubezpieczone - dokładamy wszelkich starań, aby towar był zapakowany w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie. Jeżeli pomimo naszych starań paczka zostanie uszkodzona podczas transportu - pełna odpowiedzialność spada na nas. Obowiązkiem klienta jest sporządzenie jedynie Protokołu uszkodzenia paczki w obecności kuriera - po jego dostarczeniu do nas wysyłamy towar ponownie. Reklamacje składane bez protokołu szkody od spedytora nie będą rozpatrywane.

Projekt i wykonanie Regreen Studio
www.doit.pl
www.regreen.pl
Prowiant - profesjonalne żywienie psów i kotów
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.